ورود کاربران  /  عضویت کاربران
Languages :

سانروف برقی 206

8 / 10
از 9 کاربر

سانروف یا همان سقف شیشه ای خودرو، یکی از آپشنهای پر طرفدار جوانها و کودکان می باشد  که علاوه بر زیبایی، به منظور ورود جریان هوا  و عبور نور بیشتر به داخل اتاق خودرو، مورد استفاده قرارمی گیرد  

 این سقف برای بار اول از طرف کمپانی شورولت طراحی شده که یکی از پرطرفداران می باشد و این کمپانی در سال ۲۰۰۸ میلادی و در یکی از خودروهای خود از سقف شیشه ای استفاده نمود.

احتمالا اگر از طرفداران سانروف هستید اطلاع دارید که سانروف انواع مختلفی دارد که هم به صورت دستی و هم برقی در بازار موجود هست .

در نوع دستی کلا هیچگونه کلید یارابط نصب نمیشودو فقط با حرکت دست تنظیم می شود ولی در مدل های برقی آن که بیشتر مورد توجه قرار میگیرد از طریق کلیدهایی که که برروی سانروف موجود هست میتوانید باز و بسته شدن سانروف را تنظیم نمائید.

این آپشن به دلیل اینکه قطعه ای بسیار حساس هست و اگر در موقع نصب خدای نکرده اشتباهی روی بدهد قابل جبران نیست پس حتما اگر قصد نصب یک  سانروف حرفه ای برروی خودروی خود را دارید با متخصصین ما که سالهای متمادی دراین زمینه تجربه کسب کرده همچنین دارای مدارک معتبر هستند مشاوره نمائید . برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفنهای داخل سایت تماس حاصل فرمائید

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :